środa, 14 maja 2014

Sklep internetowy :)

Kochani! :)
Ostatnio mało było postów mało zdjęć i nowości - wszystko przez to , że doba ma tylko 24 h a ja rączki mam dwie  :)
ale do rzeczy: ostatnimi czasy zajmowałam się czymś czym chcę Wam się pochwalić :) otóż dzięki pomocy najbliższych udało nam się otworzyć sklep internetowy z moimi filcusiami :) Dopiero ruszył i jeszcze niewiele się tam dzieje ale mam nadzieję , że będzie coraz lepiej :)

oto strona sklepu : www.onlyhandmade.pl/

sklep jest też na facebook'u: www.facebook.com/SklepOnlyHandmade

Pracy było sporo i będzie jeszcze więcej więc będzie mi bardzo miło jeśli będziecie do mnie zaglądać :) i z pewnością przyda się Wasze wsparcie jak dotychczas :) za co dziękuję :)

jesteście ze mną ? :)

Chcę też pozmieniać parę rzeczy na blogu więc jakby ktoś pożyczył mi trochę czasu w wiaderku to byłoby fajnie :D

zmiany .... zmiany .... zmiany ... 

Buziaki dla Was ! :*

9 komentarzy:

  1. Gratulacje sklepu i powodzenia. Cuda tam masz. Z "czasem" nie pomogę sama go chętnie dokupię, jakbyś wiedziała gdzie to daj proszę znać :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, trzymam kciuki aby Twoje filcusie dobrze się sprzedawały. Czas wysyłam poleconym:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! sklep jest świetny! Też marzy mi się coś takiego ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper sklepik :):) Gratuluje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję otwarcia sklepu i życzę wielu kupujących :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak Kochana jestem z Tobą z całego serca życzę Ci gigantycznych sklepowych obrotów :) będę zaglądać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 'Nie'Dziękuję , żeby nie zapeszyć :) Kochane a za wsparcie dziękuję bardzo :) dobrze że jesteście :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje otworzenia sklepu, no powodzeni, aby biznes kwitł

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :) i choć nie zawsze mam chwilę żeby na każdy odpisać jest mi bardzo miło je czytać :) Zapraszam do mnie częściej :)