niedziela, 15 września 2013

Całkiem nowe kolczyki filcowe :)


I Jak Wam się podobają?


Projekty autorskie 

sweetheartbypoli@gmail.com

Moje prace można kupić w sklepie internetowym: www.onlyhandmade.pl
Zapraszam :)

a tu zdjęcie kolczyków z czasów kiedy nie miałam jeszcze bloga ;) kto wie z czego są zrobione ? :)


a w tle moja mała komoda - przechowalnia różniastych kolczyków :D wygląda trochę marnie - miałam ją 'zdekupażować' ale jakoś zapomniałam o tym :P ale teraz mysle ze jest fajnym elementem do zdjęć kolczyków więc chyba będę musiała ją jakoś ozdobić :D


5 komentarzy:

  1. Śliczne serduszka;)Ja bym komodę zostawiła w spokoju,bo tak wygląda elegancko i gustownie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no w sumie masz racje :) zostawię taką jaka jest :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne kolczyki a komoda jest ładna sama w sobie w swojej naturalności :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj dziękuję za dodanie mnie do twego kręgu super masz blog cały filcowy nie robiłam nigdy nic chyba z filcu ja zapraszam do wspólnego odwiedzania ,acha Paulinko ja jako babcia oryginalna mam jedną zasadę nigdy nie powracam do bloga w którym zostawię komentarz żeby sprawdzić czy mi ktoś odpisał - póki co ciepło pozdrawiam i nie zrażaj się tym że tak napisałam każdemu tak pisze ponieważ sama na pewno wiesz że jest to utrudnienie pa buziaki Maria

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :) i choć nie zawsze mam chwilę żeby na każdy odpisać jest mi bardzo miło je czytać :) Zapraszam do mnie częściej :)