czwartek, 20 czerwca 2013

Kotecek - zakładla do książki :)







11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mam małego kota i też ma takie wielkie oczka :D

      Usuń
  2. przecudny :) uwielbiam kocie motywy na różnych przedmiotach :) ten Twój kiciuś jest przesłodki :) oczy ma jak Puszek ze Shreka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam kociaki na wszystkim i to od dziecka hehe :)

      Usuń
  3. Kotecek bardzo udany :) Takie koteckowe oczęta robi moja starsza córa, gdy chce nas na coś naciągnąć ;) Serdecznie pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest bardzo dobry i sprawdzony sposób :D pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Aww, tylko wziąć i przygarnąć :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny i jaka ma zdziwiona mine :-)! Pewnie zadziwia go swiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak Kasiu :) jest taki mały i zadziwia go ten wielki świat :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :) i choć nie zawsze mam chwilę żeby na każdy odpisać jest mi bardzo miło je czytać :) Zapraszam do mnie częściej :)